עברית  |  Русский  |  English  |  
דגמי מחולל נייד  |  סיפאפ, מסיכות סיפאפ וציוד סיפאפ  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> שאלות נפוצות מחולל חמצן נייד
 

שאלות נפוצות - מחולל חמצן נייד

לאנשים רבים עם מחלת COPD או מחלת חסמת הריאה ומחלות אחרות הדורשות טיפול ושימוש בחמצן, צצות ועולות שאלות רבות בנושא מחולל חמצן נייד ובקשר לציוד רפואי נלווה ומשלים.

אנו סבורים שרבים ממשתמשי החמצן יהיו יותר משמחים לקבל את המידע ולהכיר את האפשרויות של השימוש במחוללי החמצן הניידים של פי-מדיקל אשר יכולים להעניק להם את החופש לצאת מביתם ולנהל שגרת חיים נורמלית שוב.

לפניכם כמה מהשאלות הנפוצות ביותר אשר מקורן ממשתמשי חמצן. התשובות נכתבו על ידי מר מוטי פנסו B.Sc., M.B.A מומחה מוביל בישראל בתחום מחוללי החמצן הניידים ופורץ הדרך בתחום זה בישראל:

 תוצאת תמונה עבור ‪platinum poc invacare‬‏

מחולל חמצן נייד פלטינום, 2017, החדיש בעולם והיחידי אשר בנוי לעבוד ללא הפסקה והנו עמיד לנפילות, חום ורטיבות. משווק בישראל רק על ידי חברת פי-מדיקל המרכז הישראלי למחוללי חמצן ניידים ואתר לבריאות שופ. מחולל נייד שקונים פעם אחת וממשפחה טובה (היצרן הגדול בעולם מארה"ב , היבואן והמשווק)




מהם היתרונות בטיפול בחמצן? מהם התועלות בשימוש במחולל חמצן נייד?

מחקרים רבים הוכיחו כי חולי COPD ואחרים המשתמשים בחמצן מוסף, מאריכים ימים והנם בעלי סגנון חיים פעיל יותר מפרטים אשר אינם מקבלים חמצן.

הטיפול בחמצן מבוסס על ההנחה שכל תאי גוף האדם זקוקים למנת חמצן מספקת בכדי לתפקד כיאות. מחולל החמצן הנייד מזרים מנות חמצן בטיהורת גבוהה ומהווה טיפול תומך לאותם פציינטים הסובלים מהיפוקסיה, סטורציה נמוכה ועוד.

השימוש בחמצן בהוראת רופא, הנו בטוח ומקל על תסמונת יתר לחץ דם ריאתי, אצל חלק מהפציינטים.

מן הידועות היא שהפעילות הגופנית הנה קלה יותר עבור משתמשי החמצן כיוון שכמות גדולה יותר של חמצן מגיעה לשרירים. מתן חמצן גם עוזר להפוך את האפקט ארוך הטווח של הפגיעה בלב כתוצאה מחוסר בחמצן.

טיפול בחמצן ידוע גם כמפחית הפרעות שינה ומשפר איכות השינה, הוכח כמפחית דיספניאה ומגביר סיבולת וכמו כן משפר את רמות הריכוז והזכרון.

פציינטים הנמצאים תחת טיפול ארוך טווח בחמצן, חווים מספר קטן יותר של ארועי החמרה חריפים במצבם הנשימתי וכתוצאה מכך פוחתים מספר ארועי האישפוז שלהם בבתי החולים.

בתחום הנוירולוגיה- ידוע כי חמצן מסייע במקרים מסוימים של מיגרנה, כאבי ראש ותסמונת קלסטר הדק.

מחולל חמצן נייד יעניק לכם את הרגשת החופש לה הורגלתם כאשר לא הייתם מסוגרים בבית עם חמצן. מחולל חמצן נייד יעניק את איכות החיים, את היכולת לשהות מחוץ לבית ללא גבולות. מחוללי החמצן הניידים של פימדיקל הנם מאושרים לטיסה !

 

מהם שימושי החמצן בגופנו ומדוע החמצן כה חשוב לחיינו?

 חמצן הנו החומר או היסוד החשוב ביותר הנצרך ע"י הגוף.

החמצן הנו מרכיב הכרחי בכמעט כל ריקציה כימית החשובה לפיזיולוגית האדם. החמצן מזין את התאים, החמצן מספק את האנרגיה הנדרשת למטבוליזם של קרבוהידרטים (סוכרים) , חמצן מאפשר טרנספורטציה כימית, מפרק תוצרי לוואי ורעלנים, מנטר את החומציות (pH ) בגופנו, החמצן שולט בתהליך הנשימה, בונה ומעצים את מערכות ההגנה האימוניות ונלחם באורגניזמים עויינים.

החמצן הנו המלך הבלתי מעורער של ביוכימיית הגוף ומהווה את הנוטריאנט החשוב ביותר בגופכם.


מי אנחנו?

אנו חברת פימדיקל הראשונים והמקצועיים בתחום מחוללי החמצן הניידים מזה 18 שנה. מהי הצעת הערך הייחודית שלנו? מחולל חמצן נייד פלטינום שהנו פסגת היצירה הטכנולוגית בתחום מחוללי החמצן הניידים בעולם. מחולל חמצן נייד פלטינום הנו פשוט מוצר טוב יותר. מהיצרן הטוב והגדול בעולם בתחום. חברת פימדיקל מציעה לכם הצעת ערך ייחודית אשר שום חברה אחרת אינה יכולה להציע: מעטפת שירות של מכשיר חלופי תוך 24 שעות, 2 סוללות קטנות, מנשא לגב ומעל לכל- התאמה מושלמת לצרכים שלכם. עם מחולל חמצן נייד פלטינום תוכלו לשהות מחוץ לבית , לטוס, לשבת בבית קפה, לבקר את המשפחה ואפילו לצאת לעבוד. התקשרו כעת



 

מדוע שארכוש מחולל חמצן נייד מחברת פי-מדיקל ציוד רפואי ולא ממישהו אחר?

אתם עלולים להתחרט אם תרכשו מחולל חמצן נייד "בזול" במקום אחר מלבדנו עקב הסיבות הבאות:

 ראשית, חברתנו הנה מומחית מובילה בתחום מחוללי החמצן הניידים בארץ מזה כ-18 שנה. לרשות הצוות שלנו הניסיון הגדול ביותר בנושא מחוללי החמצן הניידים, הבנה מעמיקה בכל דגמי מחוללי החמצן הניידים בעולם וכתוצאה מכך יכולת בלעדית לייעוץ הכוונה והתאמה של הדגם המתאים ביותר לצרכיכם.

 שרות הלקוחות שלנו הנו מקצועי וללא תחרות. היחס האישי והחם , האנושיות והאמינות לכל לקוח הנם שם דבר.
מומלץ שתקראו את חוות הדעת של לקוחותינו עלינו ( הקדשנו לכך דף בתפריט הימני) כיוון שכל התגובות הנן אותנטיות.

 

  שנית, אנו מתחייבים על המחיר הנמוך עבור מחולל החמצן הנייד אשר ימצא כמתאים לצרכיכם בצורה המיטבית. פי-מדיקל הנה החברה היחידה בישראל המספקת מחולל חמצן חלופי בעת תקלה במכשיר שלכם וזאת תוך זמן קצר ביותר ועד לביתכם.

 

  רק לחברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ ישנם מחוללי חמצן ניידים במגוון רחב של דגמים, מה שמאפשר מתן מענה ופתרון לכל התווית חמצן ואינדיקציה רפואית הדורשת חמצן מוסף. רק פימדיקל מסוגלת לתת למשתמש החמצן הצעת ערך ייחודית אשר תעניק לו מענה לשנים.

 אצל חברת פי-מדיקל תוכלו לרכוש דגם מחולל חמצן נייד המאפשר התחברות למכשיר סיפאפ/ביפאפ עבור אלו הזקוקים גם למכשיר תומך נשימה וגם לחמצן בו זמנית. לרשותנו ניסיון ואפשרויות התאמת מחולל נייד עבור פציינטים עם טרכיאוסטומי (פיום).

  אנו מקיימים את ההבטחות שלנו. אצל פי-מדיקל תוכלו לקבל פתרונות אמיתיים לבעיות הניידות שלכם עם חמצן, תמצאו אוזן קשבת לצרכי הציוד הרפואי שלכם לשיפור איכות החיים ומתן מענה הולם ומקצועי.
תהיו שקטים שיש אבא ואמא למכשיר שלכם ותהנו מהבכורה, מהחדשנות  ומהנסיון העצום שלנו בתחום מחוללי החמצן הניידים.

כי חופש זו בחירה, ופי-מדיקל היא הבחירה החכמה שלכם לניידות וחופש עם מחולל חמצן נייד.

 

אילו "שיטות" קיימות לאספקת חמצן ביתי?

 ישנן 4 אופנים זמינים לאספקת חמצן מוסף במסגרת ביתית:

 גז דחוס, כלומר חמצן תחת לחץ הנמצא בגליל/צילינדר, המאובזר בווסת אשר שולט בזרימת החמצן. מיכל החמצן מתרוקן במהירות ויש צורך במילויו מחדש. מיכל חמצן הנו פתרון מיושן ובטיחותי פחות מאשר פתרונות מתקדמים. בלון חמצן מסופק בד"כ על ידי קופות החולים במסגרת סל הבריאות.

 חמצן נוזלי- חמצן המאוחסן בטמפ' נמוכה מאוד ובמצב נוזלי במיכל או כלי קיבול הדומה מאוד לתרמוס. הנוזל הופך לגז בעת השיחרור ואתם נושמים את החמצן בצורה גזית ממש כמו מגליל חמצן או מיכל חמצן.
חמצן נוזלי מסופק לעיתים רחוקות על יד קופות החולים, בד"כ במקרים של אנשים שהנם עדיין עובדים.

הסוג השלישי של חמצן ביתי הנו מחולל חמצן או מייצר חמצן. מחולל החמצן הנו מכשיר חשמלי אשר מפריד את החמצן מאוויר החדר, מרכז אותו ומספק אותו על פי המינון או הזרימה המומלצת. מחולל החמצן הנו פחות יקר מחמצן נוזלי ומעלים את הצורך באספקות חוזרות ונשנות של גלילי החמצן.
מחולל חמצן חשמלי ביתי מסופק על ידי קופות החולים , באמצעות אישור רופא מומחה ו"טופס 17" מתאים.לאלו המעונינים במכשיר חדש או מכשיר שני- חברת פימדיקל מספקת מכשיר חמצן שקט, תוצרת ישראל, עד לבית.

מחוללי החמצן הניידים, הקיימים משנת 2002 ,מתבססים על טכנולוגיה שונה, טכנולוגית החסכן-חמצן או OCD -OXYGEN CONSERVING DEVICE אשר במהלכה מוזרמת מנת חמצן בשלב האינספיריום (או התחלת השלב השאיפתי) ובכך למעשה מייעלים וחוסכים באספקת החמצן.

מחוללי חמצן ניידים פועלים רק כאשר המשתמש נושם בכוחות עצמו ואינו מוגדר כתומך נשימה. מחולל נייד אינו מחליף מכשיר חמצן ביתי ובלון חמצן ביתי או נייד אלא מגיע כערך מוסף.

 מחוללי החמצן הניידים, תודות למשקלם ולמגוון הגדול של אפשרויות החיבור שלהם, מאפשרים גם ניידות, נסיעה ברכב, תנועה עם סוללה נטענת ללא חיבור לחשמל ואף טיסה עם המחולל לכל יעד בעולם.

חשוב לציין כי מחולל חמצן נייד צריך להוות נדבך נוסף, שלישי בחשיבותו, לאחר מחולל החמצן הביתי ובלון החמצן . מחולל חמצן נייד הנו אביזר משלים עבור משתמש חמצן בבית ומהווה ערך מוסף ובשום אופן לא תחליף למכשיר ביתי  ובלון חמצן המסופקים על ידי קופת החולים.

חופש אמיתי ואיכות חיים טובה הרבה יותר  במיוחד עבורכם, כעת אצל חברת פי-מדיקל המרכז הישראלי למחוללי חמצן ניידים.

מדוע מחולל חמצן נייד פלטינום הנו הדגם הכדאי ביותר לרכישה כיום?

 

חברת פימדיקל נהנית מנסיון וותק הגדול ביותר בישראל בתחום מחוללי החמצן הניידים, עם ידע ומקצועיות עוד משנת 2003.

 

במהלך שנותינו הרבות בתחום, גיבשנו נוסחה מנצחת של התאמה אישית עבור משתמש החמצן המעונין בניידות ובאיכות חיים טובה יותר.

 

אנו מבצעים התאמה מדוקדקת בכדי לגבש מסקנה משותפת, ביחד עם משתמש החמצן, איזה מחולל חמצן נייד יספק את התועלת והערך הגבוהים ביותר.

 

מחולל חמצן נייד מומלץ לרכוש פעם אחת בכמה שנים טובות. אבל חשוב לדעת שלא כל מחוללי החמצן הניידים נבראו בצורה שווה. ישנם יצרנים גדולים ומוכרים וישנם יצרנים קטנים. ישנן טכנולוגיות חדישות של מחולל חמצן נייד וישנן ישנות יותר וטובות פחות. הבלאי של מחולל חמצן נייד תלוי בדגם. ישנם כאלה שמתעייפים מהר יחסית, אחרים עמידים הרבה יותר.

 

יוצא דופן באיכותו ובעמידותו הנו מחולל חמצן נייד פלטינום, הארי שבחבורה. כן, הוא יקר יותר אבל אל תתפתו למכשירים זולים כיוון שהזול יעלה לכם ביוקר.

מחולל חמצן נייד פלטינום נהנה משתי סוללות קטנות, הנו שקט, קטן ומספק את כל העוצמות הנדרשות, עמיד לחום, רטיבות ונפילות. רכשו את הטוב ביותר, אין כאן מקום לוותר.


איפה אפשר לרכוש את מחולל חמצן נייד פלטינום?

ניתן לרכוש את הדגם פלטינום שהנו בעל ערך ייחודי והיחידי כיום שהנו דור 4, רק אצל חברת פי-מדיקל ובאתר לבריאות שופ. מחולל חמצן נייד זה הנו כה מוצלח ודרגה מעל האחרים שהחלטנו לשווקו בלעדית באמצעות אנשי המקצוע שלנו.הפלטינום הנו היחידי אשר מכיל 2 סוללות נטענות קטנות אשר נכנסות למכשיר. יותר שעות שימוש בחמצן, יותר ניידות ויותר חופש. תוכלו גם להזמין מטען חיצוני ואף סוללה קטנה שלישית- מה שיאפשר לכם שימוש רציף של שעות רבות במיוחד. 


האם מחולל חמצן נייד מתאים לשימוש כמקור חמצן יחיד?

לא.

מחולל חמצן נייד, כשמו כן הוא, מיועד לניידות, שיפור איכות החיים ושיפור דרגות החופש עבור משתמשי החמצן בבית. מחולל חמצן נייד אינו מיועד להחליף מחולל חמצן ביתי ומיועד כמוצר משלים.

מחוללי החמצן הניידים הנם קטנים הרבה יותר מהמחולל הביתי, עדינים יותר ובעלי מרכיבים פנימיים בעלי מימדים קטנים יותר ולכן מומלץ לא לסמוך עליהם כמקור חמצן יחיד.

מחולל חמצן נייד, אם זאת, כן מסוגל לשמש ליציאה מן הבית לפרקי זמן ארוכים של שעות, ימים ואף שבועות, לצורכי נסיעות, שהייה בבית מלון ואף טיסה לחו"ל, מעת לעת.

הרוב המכריע של מחוללי החמצן הניידים פועלים לפי שיטת הפולסים וסומכים על המשתמש שיבצע את הנשימה בכוחות עצמו- בכדי לספק העשרת חמצן. לכן מכשירים אלו אינם מיועדים עבור אנשים אשר אינם מסוגלים לנשום בכוחות עצמם ואשר נזקקים לסיוע נשימתי או תמיכה נשימתית



 

האם אני זקוק למרשם או אישור מרופא בכדי לקבל טיפול בחמצן?

בישראל, השימוש בחמצן רפואי דורש אישור או מרשם מרופא הריאות, הקרדיולוג, הנוירולוג או האונקולוג המטפל.

עליהם להמליץ לכם מתי עליכם להשתמש בחמצן במהלך היום ו/או הלילה ולאיזה פרק זמן. רופאים אלו גם ימליצו לכם כמה ליטרים לדקה של חמצן תצטרכו.


"האתר מקסים ומגוון מכשירי החמצן לניידות הנו מדהים אצל פי מדיקל אך איך אדע מה מתאים לי ולצרכי התנועה שלי עם חמצן?"

מבולבלים מהמבחר העצום של פתרונות חמצן לניידות, נסיעות ואיכות חיים משופרת אצל חברת פי-מדיקל?
לשם כך אנחנו פה בשבילכם. התקשרו אלינו, חברת פי-מדיקל כפותרת בעיות מקצועית בתחום הציוד הרפואי והחמצן לניידות, תספק לכם מידע ותוביל אתכם לבחירת הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

לרשותנו צוות של מומחים מובילים בתחום אשר יבררו יחד עמכם את צרכיכם המדויקים ויעניקו מענה של טכנולוגית חמצן המתאימה ביותר, בשיתוף פעולה צמוד עם הרופא המקצועי שלכם.


 

 בכדי ללמוד עוד על האפשרויות המגוונות שלכם לאיכות חיים טובה יותר ולניידות ונסיעות עם חמצן, היכנסו כאן או צרו קשר כעת.
 

האם אני יכול להשתמש במחולל החמצן הנייד, ברכב שלי?

כן, הדגמים החדשים של המחוללים הניידים הקיימים כיום אצל חברת פי-מדיקל המרכז הישראלי למחוללי חמצן ניידים, הנם מושלמים לנסיעות וטיולים ברכב.

תוכלו להשתמש בסוללות הנטענות או פשוט תוכלו לחבר את המחולל הנייד לשקע המצית ברכב. תוכלו להניח את המכשיר במושב ליד ולנסוע באופן חופשי ונוח.

הצטרפו למאות משתמשי החמצן אשר רכשו מאתנו מחולל נייד המתאים לצרכיהם המיוחדים ואשר נוסעים, מבלים, מבקרים את המשפחה ונהנים מחופש ללא גבולות.

 

                

 מחולל נייד אקספי, הטוב ביותר               מחולל חמצן נייד פלטינום הקל, השקט והעמיד לנפילות, לחום ולחות

בישראל בין השנים 2007-2017                מאותו היצרן הגדול בעולם, אשר החליף את האקספי השנה.




הדגמים הייחודיים של פי-מדיקל מאפשרים נסיעה ותנועה שאינה מוגבלת בזמן, לכל מקום ואתר

 

 

מה יקרה אם לא אשתמש בחמצן  הביתי שלי?

במידה והרופא שלך רשם לך שימוש בחמצן ביתי, עליך להשתמש בו כפי שיועץ לך. במידה ולא תנהג כך, הסימפטומים שלך עלולים להחמיר ואתה שוב תיתקל בקשיים בלבצע את אותן פעולות פשוטות אשר החמצן עזר לך להתמודד עמן מלכתחילה.

עבור אנשים מסוימים, הפסקת השימוש בחמצן באופן פתאומי עלולה לגרום להחמרה במצבם. התיעץ עם הרופא שלך לפני שאתה מבצע שינויים במשטר השימוש בחמצן.

 

 

האם אוכל לקחת מחולל חמצן נייד למטוס?

אכן כן, מנהל התעופה הפדרלי, FAA , אישר מספר דגמים של מחולל חמצן נייד לשימוש תעופתי.

עם זאת, לא כל חברות התעופה אישרו עדיין שימוש במחולל נייד בטיסה ולכן בררו זאת עמנו וכמו כן בידקו באתרי חברות התעופה הרלונטיות מהם דרישותיהם, לפני שתזמינו כרטיס.

רוב החברות דורשות מילוי טופס מיוחד ומכתב מהרופא המטפל, התיעצו עמנו טלפונית ונשמח לחלוק מנסיוננו הרב בתחום זה.




מחולל חמצן נייד פלטינום- החדיש בעולם, שוקל רק 2.2 קילוגרם, מספק עד 4  ליטר לדקה ועוצמתי במיוחד, , מאושר לטיסה, מגיע עם שתי סוללות, מד סטורציה ומנורת מלח ,תוצרת החברה הגדולה בתבל בתחום הציוד הרפואי, אינבקר ארה"ב

 

 חברת פי-מדיקל תעניק לכם ייעוץ חינם כדי להפוך את נסיעתכם לשקטה יותר אך זכרו כי מחובתכם ובאחריותכם להערך למקור חלופי, במידה ותצטרכו.

עשיתי בדיקה מעמיקה ומקפת וגם שוחחתי עם מומחים והבנתי שמחולל חמצן נייד פלטינום הנו המומלץ ביותר. היכן אוכל להתרשם ממנו ולהיווכח בתכונות והיתרונות הבולטים שלו?

אכן כן. פלטינום הנו הדגם החזק , העמיד , הקל והשקט בתעשיה כיום. הוא פשוט נבנה בכדי לחיות זמן רב יותר ועם יותר אמינות בשימוש. מצורף כאן סרטון המדגים את קלות ונוחות השימוש של דגם מועדף זה.



 

 

האם אהפוך ל"מכור" לחמצן?

כל אדם זקוק לחמצן כיוון שהחמצן נחוץ לשימור חיינו. אין זה אומר שאתה יכול להפוך ל"מכור" לחמצן באותו אופן שתרופות מסוימות הנן ממכרות. זכרו ששימוש בחמצן ביתי מוגדר כחמצן מוסף ואינו משמש לצורך הנשמה או אף כתומך נשימה.

רבים מחולי ה-COPD או חסמת הריאה כן תלויים בחמצן בכדי לשמור על איכות חיים מסוימת. כיוון שלעיתים המחלה הנה פרוגרסיבית, סביר להניח שתצטרכו להמשיך ולהשתמש ברמות חמצן, לעיתים הולכות וגדלות , בעתיד.

אצל חברת פי-מדיקל תהיה לכם תמיד האפשרות לבחור את מחולל החמצן הנייד שלכם  אשר יסייע טוב יותר לצרכים המשתנים שלכם במהלך השנים. אנו מסוגלים לכך טכנולגית כיוון שרק לנו  בישראל יש מגוון דגמים לכל מטרה ולכל ספיקה וצורך. 

 

 

אני זקוק בלילה למכשיר סיפאפ ולחמצן יחד, האם ישנו מחולל חמצן נייד שיכול להתחבר לסיפאפ כך שאוכל לקחת את שניהם לטיול ולנסיעות ארוכות?

כן,

אנו שמחים לבשר כי לרשותנו דגם של מחולל חמצן נייד, לראשונה בישראל, אשר תודות לתפקודו הכפול ועוצמתו הרבה, מסוגל להתחבר למכשיר סיפאפ או ביפאפ ואף למכונת הנשמה ולהמשיך לספק חמצן בטיהורת רפואית ובזרימה של עד 3 ליטר לדקה. לפרטים נוספים אנא היכנסו ל"דגמי מחולל חמצן נייד" באתר זה.

 כמו כן, השיקה חברת פי-מדיקל בשנת 2010 , מרכז חמצן נייד נוסף אשר מיועד לשימוש ביתי ולניידות והכל במכשיר אחד קומפקטי. שם הדגם הנו סולו 2 של חברת אינבקר המפורסמת אשר את מוצריה הנשימתיים חברת פי-מדיקל משווקת בלעדית בישראל.

       
         

למידע נוסף בדבר דגם חדיש וקומפקטי זה לחצו כאן

 

 מהו ההבדל בין מכשיר חמצן המספק חמצן רציף לבין מכשיר חמצן או מחולל חסכן-חמצן?

מחוללי החמצן המספקים חמצן רציף בקצב זרימה קבוע היוו את הסטנדרט לשימוש בחמצן במשך שנים. ואולם, כאשר הפציינט נושם מהר יותר (למשל כתוצאה מפעילות), זמן השאיפה במחזור הנשימה שלו מתקצר ולכן כמות החמצן הנשאפת בכל נשימה -פוחתת וכתוצאה מכך ערכי ה-FIO2 יורדים.

לעומת זאת, בטכנולוגית החסכן-חמצן, הנחת העבודה הייתה כי רק החמצן המסופק בשלב השאיפה הנו יעיל ואפקטיבי. מתן חמצן בשלב הנשיפה , האורך כ-שני שליש ממחזור הנשימה, גורם למעשה לביזבוז והולך לאיבוד.

מכשיר החסכן-חמצן או בלעז Oxygen Conserving Device , מזהה את הלחץ השלילי הנוצר בתחילת שלב השאיפה ומספק מנת חמצן אפקטיבית הנספגת בריאות ושומרת על ריוויון חמצן נאות בדמו של החולה.

מחוללי החסכן חמצן הניידים של חברת פי-מדיקל נותנים פיתרון הולם לאותם מצבים אשר מלכתחילה פותחו ויוצרו עבורם- ניידות, פעילות, נסיעות, תנועה ואיכות חיים טובה יותר.

האם מחולל חמצן נייד יסייע לי לחזור לתקופה בה יכולתי לבצע פעולות לא מוגבלות כולל הליכה ארוכה ותנועה בלתי מוגבלת? והאם הוא יוכל לשמור על ערכי סטורציה גבוהים אצלי, גם תוך כדי תנועה?

לא.

מחולל חמצן נייד כמו כל מקור חמצן אחר, אינו מסוגל  וגם אינו מיועד לבצע תמיכה נשימתית ולשמר ערכי סטורציה או ריווי חמצן גבוהים במהלך תנועה. הסיבה היא שבמהלך פעילות, אדם הסובל מערכי סטורציה נמוכים על בסיס מחלת ריאה, לא יבוא ידי סיפוק הצרכים הנשימתיים באמצעות מכשיר נייד קטן.
היתרון הוא שאדם אשר סובל מ COPD עם ערכי סטורציה נמוכים ואשר נושם ללא תוספת חמצן- יאלץ לעצור וזמן ההתאוששות שלו עד קבלת ערכי סטורציה רגילים תהיה ארוכה יותר מאשר בעת שימוש במכשיר חמצן נייד. ה"התאוששות" והיכולת לחזור לתנועה, עם מכשיר חמצן נייד, תהיה מהירה הרבה יותר. 



האם יש לחברת פי-מדיקל מחולל נייד שעמיד לנפילות , לרטיבות ולחות ושמאפשר מנשא על הגב כך שהידיים יהיו משוחררות?

אכן כן, הדגם החדיש בעולם כיום, מודל 2017, הנו פלטינום, המדובר בדגם מחולל נייד אשר הנו בעל תכונות אלו אשר ציינת ועוד רבות וטובות כמו: היכולות להכיל בתוך המכשיר שתי סוללות נטענות דקות, בו זמנית, לזמן של עד 10 שעות !!, אפשרות נטרול ההתראה המציקה אשר לא קיימת בהרבה מכשירים ניידים אחרים ועוד ועוד.

למידע נוסף על דגם מחולל נייד פלטינום לחצו כאן

 

מהם הגורמים ליתר לחץ דם ריאתי?

יתר לחץ דם ריאתי נגרם כתוצאה מהיצרות או כיווץ של כלי הדם אשר מספקים דם לריאות. עקב כך, קשה לדם לעבור דרך הריאות, דבר המקשה על הלב לדחוס את הדם קדימה. לחץ זה על הלב מוביל להתרחבותו ועשוי להוביל בסופו של דבר להצטברות נוזלים בכבד וברקמות שונות כגון ברגלים. החולים ביתר לחץ דם ריאתי עשויים לחוש בקוצר נשימה מתקדם ובסחרחורות.

לחץ דם ריאתי עשוי להיגרם ע"י מחלות לב ומחלות ריאה כגון COPD או מחלת ריאה חסימתית כרונית, אמפיזמה, כשל החדר השמאלי של הלב, תסחיף ריאתי נשנה (קריש דם הנע מורידי הרגליים ואשר חוסם את עורקי הריאה), או כתוצאה ממחלות כמו סקלרודרמה.

לחץ דם ריאתי יכול גם להיגרם ע"י רמות חמצן נמוכות, כרוניות, כפי שקורה אצל חלק מהפציינטים הסובלים מדום נשימה חסימתי בשינה (SLEEP APNEA) .

יתר לחץ דם הנגרם כתוצאה ממחלות אחרות נקרא יתר לחץ דם משני. כאשר מאובחן יתר לחץ דם ריאתי ללא מחלת לב או ריאה נלווים, הא נקרר יתר לחץ דם ראשוני. יתר לחץ דם ריאתי ראשוני הנו נפוץ יותר בקרב נשים צעירות.

 
הבנתי ששתיים מהמכשירים המתקדמים והמוצלחים ביותר כיום (2019) הם מחולל חמצן נייד פלטינום וכן מחולל חמצן נייד אינוג'ן דור 3.  מה ההבדל בינהם?


שתי הדגמים מצוינים. למחולל חמצן נייד פלטינום כמה יתרונות- 

הפלטינום נבנה לעמידות בפני נפילות, חום ורטיבות, דבר נדרש באקלים שלנו. 
למחולל חמצן נייד פלטינום יש גם מטען חיצוני כך שניתן לטעון בו סוללה שלישית, בשעה ששתי הסוללות בפנים המכשיר עובדות. כך ניתן להשיג רצף בשימוש, גם ל-15 שעות עבודה רצופות.


 

 

האם לרשות פי-מדיקל מכשירים ביתיים לבקרה על המצב הנשימתי ולאימון שרירי הנשימה?

לרשות חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי, מספר מכשירים לאימון שרירי הנשיפה אשר מטרתם לסייע לסובלים ממחלת ריאה כרונית או אסטמה, בעלי שרירי נשימה חלשים. מטרת המכשירים הנה לחזק במיוחד את שרירי הנשימה אשר לוקחים חלק בתהליך הנשיפה.
 
מכשיר מאמן הנשימה ישפר גם את הכוח, הסיבולת ומרחק ההליכה אצל פציינטים הסובלים ממחלות ריאה כרוניות כגון אמפיזמה וברונכיטיס כרונית.

מאמן נשימה פולמוגיין אשר נקרא גם טריפלו הנו אביזר לא יקר, קל לשימוש ויעיל מאוד לחיזוק שרירי השאיפה והנשיפה. מומלץ מאוד על ידי פזיוטרפיסטים נשימתיים, במכוני שיקום נשימתי ועל ידי רופאי ריאות. למידע נוסף ולרכישה בטוחה של מאמן נשימה פולמוגיין לשימוש ביתי ,לחצו כאן

ניתן גם לרכוש אצלנו את מד שיא הנשיפה- זהו מכשיר קטן וקל לנשיאה,לא יקר, ביתי, המודד את עוצמת ומהירות האויר הננשף. המכשיר מומלץ לכל חולה אסתמה כיוון שניתן לבדוק באמצעותו את חומרת האסתמה ולהתריע מראש בדבר החמרה במצב החולה.

שימוש במד שיא נשיפה בבית מאפשר לחולה לקבל באופן עצמאי הערכה כמותית של מצב תיפקוד הריאה שלו. לפרטים נוספים אנא קראו באתר זה

 

האם באמצעות מכשיר מד- שיא-הנשיפה ניתן לחזות מראש התקף אסתמה?

כן,  ניתן לחזות החמרה עוד לפני הופעת התחושות הפיזיות על ידי מדידה של שיא-הנשיפה באמצעות מכשיר מד שיא הנשיפה שלנו. כאמור, שימוש במד שיא נשיפה מאפשר ניטור עצמי על ידי החולה ושינוי בטיפול, בעצה אחת עם הרופא, עם הופעת מצבים של החמרה צפויה.

 
בעת רכישת מחולל חמצן נייד, האם ניתן לפרוס אצלכם למספר רב של תשלומים באמצעות כרטיס האשראי?

בהחלט. חברת פימדיקל מאפשרת רכישת מחולל חמצן נייד באמצעות פריסת המחיר למספר רב של תשלומים בהתאם לתנאי ומדיניות החברה. התקשרו אלינו לפרטים נוספים.
 

עקב תנאי הלחות הקשים בישראל ועקב הצורך שלי לעיתים להיכנס לחדר האמבטיה מלווה במכשיר חמצן, מהו הדגם המתאים ביותר והעמיד ביותר לצרכים אלו?

חד משמעית- מחולל חמצן נייד פלטינום. המדובר בדגם היחידי בעולם כיום אשר תוכנן ועוצב במיוחד להיות העמיד ביותר לשימוש יומיומי תכוף (heavy duty) וכן להיות עמיד לנפילות, לחום ולרטיבות. פלטינום הנו גם הדגם הקל והשקט במסגרת המחוללים הניידים העוצמתיים.




 

מה זה מכשיר לבדיקת חמצן בגוף?

מכשיר לבדיקת חמצן בגוף, או בשמו המקצועי מד ריווי חמצן-דופק או פאלס אוקסימטר, הנו מכשיר לא פולשני, המשווק כיום כמכשיר נייד, אצבעי וקל משקל. מטרתו לבצע אבחנה לרמת ריווי החמצן בדמו של החולה וכמו כן לקבוע את קצב דופק הלב שלו.

לרשותנו מספר דגמים של מדי סטורציה, מדויקים ומוצלחים אשר הלקוחות שבעי רצון מתפקודם ורמת דיוקם כך שאין כיום שום סיבה להמשיך להשתמש בדגמים המגושמים והיקרים יותר.

לפרטים נוספים בדבר אופן פעולת מד חמצן-דופק ויתרונותיו, אתם מוזמנים להיכנס באתרנו לכותרת המשנה 'מוצרים משלימים' וללמוד יותר, או ללחוץ על הקישור הבא:

http://www.portableoconcentrators.com/52418/פאלס-אוקסימטר-וחשיבותו

 

  

האם תוכלו להבהיר לנו בדבר ההבדלים בין המכשירים שמודדים חמצן בדם? ישנם דגמים רבים ושמות רבים כל כך עד שזה מבלבל.

 

אמת, ישנם דגמים רבים ושמות רבים עבור אותה טכנולוגיה. ננסה להבהיר .

להלן מספר ביטויים אשר למעשה מתארים את אותו מכשיר ולכן חשוב שתהיו ערים לכך: מודד חמצן בדם, מד סטורציה נייד, אוקסימטר, פאלס אוקסימטר, מודד חמצן, פאלס אצבע, מד ריווי חמצן, מכשיר לבדיקת חמצן בלילה, מד חמצן, אוקסימטריה ועוד.

כולם למעשה מכוונים , כאמור, לאותה טכנולוגיה אשר פרטים מדויקים עליה תוכלו ללמוד בקישור מעלה.

חשוב להדגיש כי ישנם פלס אוקסימטרים אשר הטכנולוגיה של תצוגת המסך בהם היא OLED , LED ו-LCD . כמו כן, לאחרונה נכנסו לשימוש דגמים של פלס אוקסימטר הכוללים גם תצוגה גראפית או גל קצב לב. רמת הדיוק של חלק מהדגמים, על פי נסיוננו, הנה מעולה ואחרים מעט פחות. התייעצו עמנו בנושא זה, נשמח לסייע.

לרשות פי-מדיקל מבחר גדול של דגמי פלס אוקסימטר, ליילודים, תינוקות, ילדים ומבוגרים, אוקסימטרים לניטור רציף, ניטור נקודתי, אוקסימטרים המיועדים לתנועה ופעילות גופנית ועוד. אנו מתחייבים על המחירים ההוגנים והנוחים בישראל.

 האם מכשיר סטורציה נמצא בסל השרותים של קופות החולים וניתן לקבל החזר או הנחה מהביטוחים המשלימים של קופות החולים?

מכשיר הסטורציה אינו נכלל ברשימת האביזרים המסובסדים ע"י קופות החולים או סל הבריאות. עקב כך, החליטה חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי לספק את מכשיר הסיטורציה או פלס אוקסימטר במחירים  הנמוכים בישראל תמורת איכות המוצר הגבוהה ביותר.  אתם מוזמנים להיכנס לקישור זה ולהיוכח. במידה ותמצאו מחיר נמוך יותר למכשיר סיטורציה מדגם איכותי אשר אותו אנו מציעים-כספכם יוחזר לכם.

בכדי ללמוד עוד על מכשיר סטורציה MD300C15 עם המחיר המיוחד, לחצו כאן

מה זה BPD ?

BPD או מחלה ריאתית כרונית בפגים, הנה מחלה אשר מתפתחת בחלק מהפגים במהלך החודשים הראשונים לחייהם.

BPD הנו קיצור של Broncho-Pulmonary Dysplasia . המילה ברונכו מתקשרת לדרכי הנשימה המובילים לריאות. פולמונרי מתיחס לשקיקי האוויר אשר ברקמת הריאות ודיספלזיה משמעו גדילה לא נורמלית.

ב-BPD רקמת הריאה מאופיינת בצלקות ודלקת, דרכי האוויר מתפתחים בצורה שאינה נורמלית וכתוצאה מכך אינם פועלים היטב.

מה גורם ל BPD ?

הסיבות הנן מרובות וכוללות בחלקן גורמים כמו זיהומים, דלקת בריאות, טיפול ממושך בהנשמה או תגובה של ריאות התינוק לחמצן וללחץ הנדרש בתהליך ההנשמה בכדי לודאות תיפקוד נורמלי של ריאות התינוק. התוצאה היא , כאמור, היווצרות של צלקות המונעות שיחלוף גזים יעיל.

מהם התסמינים ל BPD ?

מחלת הריאות הכרונית, BPD , מתבטאת בקצב  נשימה מהיר מהרגיל, צפצופים או שיעול אותם ניתן לשמוע בעת האזנה לריאות, בעיות במציצה, בליעה ונשימה, הפסקות בנשימה או אפניאות, כחלון בזמן מאמץ (לדוגמא בזמן האכלה), עלייה איטית במשקל.

אצל חלק מהתינוקות ניתן לצפות ב-REFLUX כיוון שהתינוק "עובד" קשה בכדי לנשום- השרירים לוחצים על הסרעפת וגורמים לשרירי הקיבה העליונים להישאר פתוחים ובכך מאפשרים לתוכן הקיבה לזרום בחזרה (זהו ה- REFLUX ).

איך מאבחנים BPD ?

BPD מאובחן בד"כ במידה והתינוק עדיין זקוק לחמצן מוסף וממשיך להראות סימנים של בעיות נשימתיות 28 ימים לאחר הלידה (או מעל ל-36 שבועות מתחילת ההריון).

צילום X-RAY של החזה יסייע לעזור באבחון. לתינוק עם BPD צילום ה-X-RAY עשוי להצביע על ריאות דמוי ספוגית.

BPD , אסטמה וציסטיק פיברוזיס הנן מהמחלות ריאה הכרוניות הנפוצות בילדים. בארה"ב מדווחים על בין 5000 ל-10000 מקרים של מחלה ריאתית כרונית בפגים BPD , בכל שנה.

מהו הטיפול ב-BPD ?

לא קיים טיפול רפואי אשר יכול לרפאות באופן מיידי את הברונכו-פולמונרי דיספלזיה או BPD .

הטיפולים הקיימים מטרתן לתמוך בצרכי הנשימה והחמצן של התינוקות ולאפשר להם לגדול ולהתפתח.

תינוקות אשר מאובחנים לראשונה ב-BPD מקבלים טיפול תומך אינטנסיבי בבית החולים, בד"כ ביחידת טיפול נמרץ ילודים, עד שהם מסוגלים לנשום בצורה מספקת בכוחות עצמם וללא התמיכה של מנשם מכאני.

תינוקות עם BPD מטופלים גם באמצעות סוגים שונים של תרופות אשר מסייעות בתמיכת התיפקוד הריאתי. המדובר במרחיבי סימפונות אשר מסייעים לשמור על דרכי נשימה פתוחות וכן תרופות משתנות המסייעות להפחתת הנוזלים אשר הצטברו בריאות.

במקרים קשים של BPD יתכן ויומלץ על טיפול בסטרואידים אשר הנם תרופות בעלות אפקט אנטי דלקתי חזק.

אנטיביוטיקות לעיתים נדרשות בכדי להילחם בזיהומים בקטריאליים כיוון שתינוקות עם BPD נוטים יותר לפתח דלקת ריאות.

גם לאחר השחרור מבית החולים, התינוק עשוי להזדקק לתרופות מתמשכות, טיפולים נשימתיים ואפילו טיפול בחמצן בבית. למרות שרוב הילדים נגמלים מטיפול בחמצן מוסף עד תום שנתם הראשונה, אחדים עם מקרים קשים יותר יזדקקו למכונת הנשמה למספר שנים ובמקרים נדירים לכל החיים.

השיפור עבור כל תינוק עם BPD הנו הדרגתי. בחלק מהתינוקות השיפור הנו איטי. הריאות ממשיכות לצמוח בין 5-7 שנים ויתכן תיפקוד לא רגיל גם בגיל בית הספר אך מרבית הילדים מתפקדים היטב.

תינוקות רבים המאובחנים ב-BPD ישקמו את תיפקוד הריאה שלהם באופן המתקרב לנורמלי אך הדבר עשוי לקחת זמן.

 

אנו מזמינים את המבקרים באתר שלנו, לפנות אלינו עם שאלות נוספות שיתעוררו בנוגע לרכישת מחולל חמצן נייד.

בברכת בריאות ואיכות חיים טובה.

למאמר מידעי על מחולל חמצן נייד מאת פרופ' מרדכי קרמר מומחה לרפואה פנימית וריאות , המכיר את חברת פימדיקל מזה כ-20 שנה, לחצו כאן

בכדי ללמוד על מגוון מחוללי החמצן הניידים שלנו לחצו כאן

בכדי לקרוא מה הלקוחות חושבים עלינו לחצו כאן


 

לייבסיטי - בניית אתרים