עברית  |  Русский  |  English  |  
דגמי מחולל נייד  |  סיפאפ, מסיכות סיפאפ וציוד סיפאפ  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> מנגנון פעולה מחולל נייד
 

מהו מחולל חמצן נייד וכיצד הוא פועל?

מחוללי החמצן נכנסו לשימוש רפואי באמצע שנות ה-70 של המאה שעברה והנם כיום המקור הנוח, הבטוח והאמין ביותר לאספקת חמצן רפואי ביתי.

מחוללי החמצן הנם האלטרנטיבה הבטוחה, היעילה ובעלת יחס העלות-תועלת הגבוה ביותר, בהשוואה לגלילי חמצן בלחץ גבוה ובהשוואה לחמצן נוזלי.

מחולל החמצן מספק את כל כמות החמצן אשר לה תזדקקו, ללא הצורך בשרות החלפה או מילוי, ההכרחיים בגלילי החמצן ובחמצן הנוזלי.

האוויר שאנו נושמים מכיל בערך 21% חמצן,78% חנקן ו-1% גזים נוספים.

במחוללי החמצן הניידים, אוויר החדר (כמות קטנה שלו-אין חשש להידלדלות החמצן בחדר) עובר דרך חומר סופח רגנרטיבי אשר נקרא כברה מולקולרית. חומר זה מפריד, על בסיס גודל מולקולרי, בין החמצן לחנקן אשר לו אין אנו זקוקים בתהליך הנשימה.


 מחולל חמצן למעשה אינו מייצר חמצן אלא מרכזו מאוויר הסביבה 
                                   

התוצאה היא זרימה של חמצן בריכוז גבוה אשר מגיעה למשתמש החמצן דרך קנולה אפית.

הגודל והמשקל של מחוללי החמצן ה"מסורתיים" גרמו למגבלה בניידות משתמשי החמצן.

עד לפני  שנים מספר, משתמשים שהיו זקוקים לחמצן והיו מרוחקים מביתם, השתמשו בגלילי חמצן בלחץ גבוה או בחמצן נוזלי, כאשר למכשירים אלו נוספו מכשירי 'חסכן חמצן' בכדי להאריך את זמן השימוש בגלילים. 

הרעיון מאחורי חסכני החמצן הנו מתן מנת חמצן רק בשלב ההתחלתי של תהליך השאיפה, שלב אשר בו נספג החמצן בריאות. באמצעות טכניקה זו יכלו חסכני חמצן אלה לחסוך חמצן וכאמור להאריך את זמן השימוש בגליל.

בשנת 2002 הוצג בעולם מחולל החמצן הנייד הראשון ע"י חברת אירספ האמריקאית, אשר פותח, יוצר ושווק בכדי לאפשר חופש תנועה גדול הרבה יותר עבור משתמשי החמצן. חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי הנה נציגת היצרן AIRSEP CORP בישראל.

                                      

המחולל הנייד הראשון אשר הושק בישראל ובעולם בשנת 2002 היה מדגם לייפסטייל של חברת אירספ, ארה"ב. מכשיר חמצן זה עדיין משווק ונמכר ואולם  הוא נחשב כיום כמכשיר מיושן מאוד, מהדור הראשון אשר הנו מגושם, מרעיש למדי ובעל זמן סוללה נטענת קצר של 40 דקות בלבד.

כיום קיימים מספר רב של דגמים איכותיים הרבה יותר, מתקדמים ושקטים יותר בעלי סוללת ליתיום יון ארוכות טווח, הנותנים מענה מגוון מבחינת משקל, שקט פעולה, עוצמת חמצן ואורך פעולה של הסוללות הנטענות. מחוללים ניידים  אלו מוגדרים כמחוללי חמצן הדור השני והשלישי. רוב דגמי מחולל חמצן נייד "דור שני " נהנים גם מתקופת אחריות ארוכה הרבה יותר בהשוואה למכשיר הדור הראשון.

נציין כאן במיוחד את האינוג'ן  Inogen G2, מחולל החמצן הנייד השקט בעולם, את ה-אקליפס 3 העוצמתי של חברת סיקואל מקליפורניה אשר חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ הנה נציגה בלעדית שלו בישראל. האקליפס מיועד גם למקרים מורכבים יותר והנו היחידי בעולם כיום אשר מסוגל לתת מענה מושלם לכל מגוון צרכי הניידות עבור כל דרגות משתמשי חמצן.

 יש גם לציין את המחולל הנייד  לייפצ'ויס של חברת Inova labs מטקסס ארה"ב ואת הפריסטייל- שני דגמים של מחולל חמצן נייד הקטנים בעולם כיום אשר שוקלים רק 2.2 ק"ג. בשנת 2008 השיקה חברת פי-מדיקל בע"מ את דגם מחולל החמצן הנייד XPO2  של חברת Invacare המפורסמת, ה-XPO2  שוקל רק 2.7 ק"ג ומסוגל לספק עד 5 ליטר לדקה! חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנסוטי ע"מ הנה בעלת הרשיון הבלעדי לשיווק והפצה של ה-XPO2 החדשני בישראל.

חברת פי-מדיקל המרכז הישראלי למחוללי חמצן ניידים שמחה להשיק, לראשונה בישראל, את מחולל החמצן הנייד הזעיר ביותר בעולם. במשקל לא יאממן של 800 גרם בלבד !
מחולל חמצו נייד פוקוס הנה התוספת החדשה (2013 ) שלנו למערך המרשים של אפשרויות הניידות שלנו- במיוחד עבורכם.

 

מחוללי החמצן הניידים משתמשים בטכנולוגיה המסורתית של מחוללי החמצן הנייחים ומשלבים גם את טכנולוגית חסכן החמצן.

שילוב זה איפשר הפחתה משמעותית בגודל מחולל החמצן והפך את מחוללי החמצן הניידים לאביזר אשר משפר את איכות חיי משתמשי החמצן ואשר מאפשר להם ניידות ותכנון פעילות יומיומית מחוץ לבית עם חמצן, ללא גבולות ומגבלות כמעט.

 

בכדי לקרוא יותר על טכנולוגית החסכן-חמצן או מחולל החסכן-חמצן, אתם מוזמנים לקרוא במדור שאלות- תשובות באתר זה.

  

מחולל חמצן או מרכז חמצן מסורתי שוקל כ-25 ק"ג. בניגוד לו, מחוללי החמצן הניידים שוקלים בין 2-7 ק"ג בהתאם לדגם.

 

אין ספק שמיזעור מחוללי החמצן ופיתוח מערכות מתוחכמות יותר מהוים עידן חדש באיכות החיים של משתמשי החמצן ופי-מדיקל בע"מ, כחברה המובילה בתחום, עושה ותעשה כל מאמץ שגם אתם תחשפו לכל היתרונות הגלומים בהם.

התקשרו כעת לברור פרטים נוספים ולהתאמת דגם המחולל הנייד אשר יתן לכם את המענה הטוב ביותר לצרכי הניידות והחמצן שלכם.

 

שימו לב !

השימוש בחמצן רפואי למטרות רפואיות דורש מרשם מרופא, הערכה קלינית ומעקב מתאים.

השימוש בחמצן רפואי דורש הדרכה בדבר שימוש נאות במכשיר ודורש שרות ותמיכה אשר רק חברה מקומית לציוד רפואי המתמחה בתחום, יכולה לספק.

פי-מדיקל וצוות עובדיה מעניקה את הייעוץ, התמיכה והאספקה עד לבית הלקוח והנה ספקית מורשית ומוכרת מטעם היצרנים השונים בארה"ב. חברתנו נושאת את תו האיכות של אמון הציבור והוסמכה על ידי גוף זה.

אין תחליף לחברה העומדת מאחורי המכשיר לאורך שנים, גם מבחינת היחס של עלות-תועלת ללקוח וגם מבחינת השקט הנפשי שלכם בכל הקשור לתיפקודו ותקינות תפוקת החמצן שלו.

בעבר הלא רחוק היו מספר מועט של מקרים אשר בהם רכשו צרכנים ישראליים, מכשירים ישירות  מדילר בארה"ב. כאשר נזקקו לתיקון, ייעוץ טכני-רפואי, תמיכה וחלקי חילוף, נאלצו להתמודד עם קשיים רבים כגון משלוח המכשיר על חשבונם לארה"ב , תשלום גבוה והמתנה לקבלתו פרק זמן של שבועות ולעיתים חודשים. בסופו של דבר ה"זול" עלה להם ביוקר רב, כיוון שהיו מוכרחים לפנות אלינו לקבלת עזרה.

מדיניות חברתנו, כמובן, היא להעדיף מתן שירות ללקוחותינו אשר רכשו ישירות אצלנו את המכשיר.

כיום, ברוב המקרים ועם לוקחים בחשבון את כל מגוון ההוצאות, נושא מעטפת השירות לאורך השנים ועוד, עלות המכשירים בארה"ב גבוהה יותר מאשר בישראל כך שאין שום סיבה לרכוש אותם שם ובכל מקרה, אנו מייעצים לכם לא לבצע הליך של קניית מכשיר בארה"ב אלא לרכוש את מחולל החמצן הנייד דרך ספק מוסמך מטעם היצרן, בישראל.

חמצן לניידות רוכשים אצל חברת פי-מדיקל בע"מ ונהנים מייעוץ, התאמה מקצועית לדגם הנכון עבורכם, יחס אישי לכל צרכן , אחריות ושירות איכותיים במיוחד אך מעל לכל- שקט נפשי , חופש וניידות.

לייבסיטי - בניית אתרים